Egypten

Dom som byggde pyramiderna ni vet inte vad knega är för något efter min arbetsdag.
Har flyttat ett helt äldreboende helt själv, Oskar du är en glidare på jobbet bara så du vet.
ja har tagit en två dagars paus på grund av att min bitterhet har varit enorm efter förlusten mot Alstermo kan inte förstå att vi förlorade än idag, Men som folk säger solen den går upp imorgon med.
Har precis ätit mellis med Emmelie och Niclas toast blev det bra uppladning  för träning mkt fett och så.
Lovar att skriva ikväll efter träningen lite mera nu har jag brottom som sa.an.

Tjingeling puss

Kommentarer
Postat av: Din Idol

Vart ställde du äldreboendet någonstans?

2010-10-19 @ 19:26:44
Postat av: lovisa

sv: jaså?:P haha varför hittade du mig inte där?:P jag heter ju lovisa erikssoN:P

2010-10-20 @ 10:24:34
URL: http://lavitadilovisa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0