Fotboll

Kan säga att jag är fortfarande förbannad efter att ha tränat i 40 minuter och det är 50 min kvar av träningen, börjaar vi helt plötsligt spela fotboll då tänkte jag direkt vafan är det frågan om. Skitsamma ny dag idag nya möjligheter till en bättre träning tror vi blir fullt manskap med.
Anders Boström tack för att du gör vad som helst för mig, Väntar bara nu på att du ska våga ta steget.
Önnered på lördag sedan middag på kvällen blir gött grabbar hoppas vi får med oss en vinst på hemmaplanmed,
Oskar förrästen vad får jag för att Koneo sponsrar min blogg ? hit med ditt sparkonto

Kommentarer
Postat av: JuliaStyrdal

Har precis börjat läsa din blogg, och har nu suttit ett tag och bläddrat igenom varje inlägg.

Har själv spelat handboll, men blev skadad för flera år sen och har fortfarande inte fått det tillfixat.

Ta gärna en titt på min bloggg och mitt speciella liv. :

2010-11-04 @ 23:53:26
URL: http://styrdal.bloggagratis.se
Postat av: tråkigt

Bloggen som dog.

2010-11-05 @ 10:56:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0