GOTT GRABBAR

Sitter på bussen hem från den kungliga hemstaden(MIN),
Måste säga att man är sjukt lättad efter vår första seger. Vi spelade en sne 5 1a för jag är så jävla liten så jag tog bort niclas johansson, Vi hade chansen att rycka första halvlek men ett par missade lägen gjorde att halvleken var jämn, Hade lekstuga i första Och seve i andra så vi delade lite på det, Julle och Emil spelade stabilt i mittförsvaret.
Emil som idag gjorde comeback får + betyg förutom hans hemspring,
Samulsson spelade stabilt i mål men vi kontrade lite för lite skulle satt mig som kontrare=)
Peter H är väldigt noga med att vi bara fick 30 min middag nu på hemvägen Vår diktator var inne i matchen idag och skrek som bara ... Nu sitter jag här och funderar lite på hur vi ska krossa Alstermo bönderna kommer vara taggade till tusen. Måste bara berömma Timmmy Sundin i Djurgården som är en riktigt skön kille, Speakerna i Eriksdalshallen borde vi värva vilken jävla skön gubbe han satt o pratade om vilket handbollslän blekinge är under hela uppvärmningen och då varar den i 45 min för er som inte vet.
På denna bussen sitter johan magnusson och drömmer sig bort just nu han skulle väldigt gärna En tjej som han kan umgås med för mig är det helt obegripligt hur en sådan snygg 17 åring inte har några brudar efter sig.
Till er alla äldre damer vill jag bara säga behöver ni massage Kontakta Rolf Hertzberg han gav mig en riktigt skön massage idag,
Till slut vill jag bara gratulera en väldigt Känd handbolls människa i Karlskrona till ett avancemang i ensam mammma söker grattis paul melen, 
Kommer med information om allla spelare i Hästös A-LAG om någon timma så ni får lära känna den enskilda personen, Hoppas ni har haft en underbar dag för det har vi här i bussen. Puss

Kommentarer
Postat av: LG

Speaker Killen heter Lars Gunnar Björklund om Ni feskare inte vett vem han är GOOOGLA !!!!

2010-10-10 @ 21:05:42
Postat av: Din Idol

Världsklass.

2010-10-10 @ 21:34:08
Postat av: Rickard

hej jag spelar också handboll men du är inte min älsklings spelare men nästan. min älsklings spelare är jasse han är bra och snabb. jag tycker at du är duktig på att blogga men min mamma sa att du svär mycket i blogen och att det får man inte göra. hej då.

2010-10-10 @ 22:29:41
Postat av: madde

Kul att du börjat blogga steen , ska följa dig <3 hoppas du gör 10 mål nästa match !!!! pussssss <3

2010-10-10 @ 22:51:18
Postat av: Monica

Tack för tipset DAnne, ska fråga Roffe nästa gång jag ser honom...;)

2010-10-14 @ 14:43:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0