Huvudvräk

 

Har en jädra huvudvärk, Savic får nog börja om fotbollskolan efter den största tavlan jag någonsin sett. han ska passa vänsterbacken han e högerback menistället för attslå passningen med högern såvrider han ett yttersida bakåt. Skrällen var ett faktum juniorerna tog ledningen mot det äldre gardet efter 5 sek. Vet inte var vi ska ha han och olofsson på planen, Matchens lirare igårfår bli Oskar P slet som det vore vm final, lång o othen är alltid stars. Macke du var nog sämst i laget på träningen så dåligt spelsinne har fan inte din lillebror o det e inte bra.
Idag spelar Hästö u mot kalmar i idrottshallen vinst tror jag på även om det blir tufft.
Men juniorerna var heta på träningen så det ser bra ut, Vet inte om jag ska hjälpa Roffe o Denny idag får se vad chefen säger, eller kan ju inte fråga mig själv,
Nej nu ejag hungrig ha det bra.
Tjingeling puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0