Karlskronas David Beckham ??

Satt o fikade med ett par polare idag och kom fram till att Nermin Biscevic är fan Kallekronas David Beckham. Han klär sig Snyggt fixar till håret som det vore sista gången han gjorde det. varje gång man ser honom blir det succe Nermin jag har fan inte fler ord du är Bäst.
Blev uppringd av någon han handbollsajt idag dom hade tydligen med upptäckt bloggen trodde jag hade skyddat nummer så vem fan har gett dom mitt nummmer ? Skitsamma dom Ställde iaf en fråga som jag hade ett självklart svar på. Vem är hetast BlondinBella eller BlondinSteen självklart blev Svaret Blondinsteen.
Ikväll blir det varmbadhuset tänkte jag var värd att bubbla lite kör alltid samma fint mot alla nybörjare om vem som kan hålla andan längst i vattnet i  bubbelpoolen andas genom lufthålen, Så Erik Rasmussen får se upp ikväll.

Stog i Smålandsposten att jag lägger fokus på annat när jag blir förbannad testa era jävla amatörer blir fan bara bättre.

Återkommer med mera om Hästö efter morgondagens träning som börjar 08.00 fin tid att träna på Kommunen får vi tacka det för=) Ha det bra så ses vi när vi ses. tjingeling puss puss

Kommentarer
Postat av: Kungen

Haha helt rätt, Nermin for president! Lätt stiligast i staun!



Briljant blogg för övrigt, keep up the good work, Danne! :D

2010-10-15 @ 17:07:12
Postat av: ..

Haha Danne, du är ju stengo. Men trolla gärna dit en punkt här och där så att de läsarna som inte känner dig förstår att det är på riktigt. Då lär du snart ha fler läsare än BlondinBella.

2010-10-15 @ 18:01:59
Postat av: Nermin

Tack lilla Danne. Älskar dig med gubben! p.s av med de vita tubsockorna bara så är vi fortsatta vänner;)d.s

2010-10-16 @ 10:33:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0