Lediga

Japp det var en välbehövlig ledig dag från handbollen! Tog mig ut till arenan för att kolla på khk tyvärr förlust.
Ledsen Khk men ni har en riktigt bra femma men resten får nog fan börja köra 2 gånger om dagen om ni ska ta er uppåt i seriesystemet, Tycker det är väldigt trevligt med all publik synd att vi i Hästö inte har 1/3 av det folket ni har,
Me det är bara att Kämpa på så kommer resultaten. Idag har jag fått förlängt på Dagon 6 månader känns rätt bra att faktiskt. Saknade Oskar macke och Schöld idag på lunchen hade ni för mycket på jobbet idag grabbar?
Idag är jag faktiskt inte på så bra humör och inte sugen på att såga några eller någon,
Eller jo det har jag ett par jädra snorungar som tror dom e huliganer i KHK och Kristanstad stog och tittade på varandra för fan ge er ni såg ut som 13 och rökte cigg kom igen grabbar bättre kan ni. Nu ska jag dra mig till kudden. tjingeling puss

Kommentarer
Postat av: #73

Roligt att du bloggar.

Kan du inte släppa lite tyngre grejor runt truppen.

Hoppas ni kommer igång lite nu efter vinsten sist.

behöver ni lite rutin så finns jag,Reiz och Jensa tillgängliga. Kan bli lite problem med Jensa då han blev lite bortskämd när han rullade hem skottkärra efter skottkärra med pengar från Åsa-Nisse land.

Kör hårt.

2010-10-13 @ 22:46:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0