Märkligt

Läste Blt och Sydöstran idag blir så förbannad inte på blt men på sydöstran,
Det var ingen från den tidningen som ställde någon fråga till mig men ändå står det att jag gav dem savar i tidningen, Visa lite intresse istället för att hitta på,
Gårdagens resultat i allsvensan var ganska väntande, Polarna från Nortälje kommer ta betydligt mer poäng än vad många tror dom skiter fullständig i om dom släpper in 50 mål bara dom gör 51, Ov torskar hemma mot Ifk Tumba vet inte hur många avstängningar dem hade men tippar på 2. IFK Ystad ångar på tror dom blir farliga i år men lite för valpiga när det väl kommer smälla på om någon månad men grym spelmotor i jim gottfidsson.
 Snart dags för träning i karlskrona idrottshall 17.30 först lite fysz med Anders och sedan blir det väl lite bolldatten med schöld kan jag tippa. Peter hedin skulle visst inte komma idag så blir nog lite mer chill idag,
Ses ikväll efter träningen puss puss

Kommentarer
Postat av: Magnus Nilsson

Danne vill börja o berömma för detta initiativ att starta bloggen, den är bättre än alla Astrid Lindgrens böcker! Grattis till vinsten igår, nu trillar tvåpoängarna in! Har Emil gjort en match med bra hemlöp så tror jag allt kan hända framöver! Härligt med Schölds bolldatten...saknade presentation av honom i truppen!

2010-10-11 @ 16:12:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0