Sen

Jag var försenad idag igen. Fattar inte hur detta funger i Hästö med ramar och regler vi har inte fått något träningsschema men föreningen tror väl att vi är med i gruppen Mensa.
Nu har jag precis ätit en tapas inspirerad ostbricka och nu dags för snus och cola. Ingen bra  förebild, jag vet men har inte bett någon att göra som jag.
Vad jag har förstått så tycker mina läsare om min blogg och jo tack, det gör blondinbella med.
Emil M var sjuk idag på träningen eller om han jobbade kommer fakitskt inte ihåg, Martin josefsson PLUGGADE=) Peter lindström hade för ovanlighetens skull  inte lämnat återbud vilket han alltid annars gör. Jag går därför ut och efterlyser honom. cirka 190 cm  lång, Svenskt ursprung,har alltid mössa på sig. Snälla hjälp oss hitta honom!

Nu blir det myspys mina damer och herrar
tjingeling
puss


Kommentarer
Postat av: 92

du glömde mig Danne :/

2010-10-12 @ 18:06:55
Postat av: Fågelboet

haha, vilken stjärna du är danne! Tänkte om du skulle med på hockeyn idag? har säsongskort! 2 stycken! så kom igen nu! hör av dig... / JAG

2010-10-13 @ 12:12:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0