Välkomna!

En hälsning till dig blondinBella, Här kommer blondinSteen
Sitter på bussen upp till den Kungliga staden Stockholm Med mitt kära Hästö.
Dags för en av dom roliga bortamatcherna mitt kära djurgården står på tur. 
Dagen började med att jag försov mig till samlingen 10 min men som tur är så var det första gången så det var ganska lugnt. När jag stiger på bussen tror Erik lindau att han kan sno min sovplats på bussen men icke junior som han e fick han flytta på sig. Sedan sov hela laget ett par timmar tror Kalle Lång var den första som vakna vid 10 tiden,
Nu sitter alla tysta som små barn framför en jävla skit film,
Emil o kalle har gömt huvudet under tröjan på grund av att Johan M verkar ha käkat för många ägg till frukost.
Truppen ser ganska laddad ut det är bara jag o kalle som är osäkra kort, Palle kjellsson har käkat taggtråd sedan han vaknade. Peter H var här bak och visade mig och Oskar p lite knep som djurgården var bra på, Seve har mest drömt om sin kära maria har inte sagt så mkt ord på denna resa,
Fortsättning följer 21.00 i denna superblogg Tack

Kommentarer
Postat av: Hästövänner i Lund

Åh, vad kul Daniel! Detta har jag längtat efter i åratal!! keep it up! :)

2010-10-10 @ 12:57:04
Postat av: Din Idol

Stort!

2010-10-10 @ 13:02:30
Postat av: kea

Roligt Danne! Ser fram mot att läsa vidare efter kl 21.00. Lycka till i matchen.

2010-10-10 @ 14:18:15
Postat av: Flisan

Äntligen har min idol en blogg som ja kan följa <3<3 pusss

2010-10-10 @ 15:39:56
Postat av: Maria Sevestedt

Hej svejs! Här kommer meddelande från Seves kära Maria....grattis till vinsten, det är ni verkligen värda! Ha en bra hemresa Kramar från Maria & "bebisen"....

2010-10-10 @ 18:27:56
Postat av: Mr Chairman

Danne, grattis till segern i huvudkommunen. Ska du konkurrera med Blondinella så för du blondera dig. Det gör man med vätesuperoxid. Prova det. Fast jag undrar förståss - är inte du för bra för detta forumet??? //Jan-Erik

2010-10-10 @ 19:10:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0