VINST

Riktigt jädra gott med vinst över Kärra idag 26-31.
Nu måste domarna inse att alla lag går ut på att slå Seve hårt någonstans på kroppen, har hänt alla matcher förutom mot Rimbo. förut tyckte jag att det var coolt att vara punktad menu gör ddet fan att jag tappar lusten med handboll. Alla gör en grym kämpar match speciellt Othen i målet var grym, Det var bättre både framåt o bakåt idag. Ja gamla Hästö spelaren Hamed jasse har tränat men inget gym så muskler har han inte,
Niclas Othen var heltsanslöst omogen imorse han gjorde så kortspelet försenades med 30 min, för att han inte fick sitta näst längst bak i bussen.
Jag undrar vad som händer när vi inte får någon mat på hemvägen funderar allvarligt på att kapa bussen och köra själv så vi kan få någon mat,
Kalle o jag ska göra stan ikväll=) Tjingeling puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0